Dulgheri – 10 dintre cele mai bune

Cu Karen mătăsos-netedă, din inimă, voce și geniului lui Richard ca un compozitor și aranjor, frate-si-sora duo pionier melodice, melancolic pop

1. În căutarea pentru Dragoste

Tâmplarul familia s-a mutat de la New Haven, Connecticut, la Downey, în Los Angeles, în 1963, să urmărească înstelat ambițiile muzicale copil minune Richard. Sora lui Karen a avut puțin interes în muzică, dar s-a dovedit a fi un excelent baterist, atunci când ea a început să cânte la instrument în favoarea glockenspiel în formația școlii. În timp ce toate-American a fraților opera a fost lustruit, au făcut câteva starturi false înainte de au ajuns la pop perfecțiune. Richard Carpenter Trio a câștigat bătălia de la benzile de la Hollywood Bowl, dar puțin altfel. Apoi a venit Spectru, trupa în care Richard a scris multe dintre Dulgheri viitor hit-uri cu John Bettis, de multe ori în timpul de nefuncționare în timp ce au lucrat la Disneyland. O curio, în Căutarea pentru Dragoste, a fost înregistrat într-un garaj închis deținute de către Echipajul basistul Joe Osborn, care a semnat pe Karen să-Lampa lui Magic eticheta. Piesa nu a fost un hit, și Lampa de Magie în curând a încetat activitatea, dar cântecul cântat de Karen, scris de Richard – a fost pereche primul adevărată incursiune în înregistrarea de afaceri. Cu mișcare ritmică, reper oferit de Karen, și proto-psihedelice flaut, e foarte diferit de Dulgheri sunet în anii ‘ 70, dar melodia este puternic, și așa prea este de 16 ani, Karen vechi-inainte-sa-voce în timp. Maeștrii au fost distruse într-un incendiu la Osborn casa lui, în 1974, cu înregistrarea fiind reeditat de la o copie de 45 deținută de Richard. Exemplare originale schimba mâinile de până la 2.000 de lire.

2. Eva

Înregistrează-te Maneca Note de e-mail
Citeste mai mult

Semnat în cele din urmă la Un&M de Herb Alpert, Dulgheri lansat Oferind, primul lor album ca un duo, în 1969. Un rebel colecție de muzical divergente numere, cu voce împărțite în mod egal, de către frații, cu caracteristici ușor de ascultare, kitsch-ul, lift jazz și numere care nu ar fi sunat din loc în musicalul de Păr. A fost un comercial și critic flop la lansarea sa inițială. Sunt momente care fac aluzie la ceea ce avea să vină, deși, și anume într-o zi, Ticket to Ride (lor Lennon și McCartney tribut, care s-a clasat modest) și Eva, un remarcabil balada putere de Tâmplar și Bettis că n-ar fi sunat pe oricare dintre albumele viitoare. Piesa începe cu un greoi, jalnic pian și Karen bogat alto, înainte de a toboșarii și ia lucrurile la un alt nivel. Richard cotlete ca un aranjor vin în prim-plan în cel de-al doilea verset când însoțire clavecin ia emotivă balada in taramurile de baroc pop. Deși ar fi nedrept să spun Karen se luptă cu cele mai mari note, ea este în mod clar mult mai în largul ei în registrul inferior – ce vocea ei nu are în raza de acțiune, se face până în prime, demonstrativ sufletul. Karen se pare că întotdeauna se considera un baterist care a cântat, descoperirea a avut o voce captivantă numai atunci când un profesor de muzică a spus-o pentru a încerca cânta cu o octavă mai jos.

3. (Au mult Timp pentru a Fi) Aproape de Tine

Richard e un geniu, ca un aranjor este evident (Au mult Timp pentru a Fi) Aproape de Tine, o melodie de-a oferit să Alpert de Burt Bacharach, care mi-a sugerat lui protejații acoperi pentru că nu a vrut să cânte cuvintele „moondust în părul tău” el însuși. Acesta a fost înregistrat de către actorul Richard Chamberlain și a fost, de asemenea, un Dionne Warwick B-side din 1965. Asculta Warwick versiune și veți observa sincopa, oferind aerisit staccato plinks, mai degrabă prelungeste frazare. Richard a decis să-l încercați cu o mai șocant, swing, groove și – voila! – duo-ul a avut prima lor Nu NE-1. Bacharach recunoscut că reimaginare a fost exact ceea ce piesa lui necesare. De altfel, mulți își asume flaut solo este de Alpert, dar el a fost indisponibil și Chuck Findley a fost elaborat în a imita stilul distinctiv al Tijuana-alama legenda.

4. Zile ploioase și zilele de luni

Dulgherilor următorul mare hit de – Abia Am Început –început viața ca o bancă comercială, scris de O&M in-house de echipa de scriere Paul Williams și Roger Nichols. În curând, Dulgheri avut doua milioane de vânzător și o pereche de premii Grammy urmat. Duo-ul a ramas cu Williams și Nichols pentru 1971 e Zile Ploioase și zilele de luni, un cântec care prezintă Karen cadou pentru transportul de patos ca fata poster pentru tramvai noir. O&M, după ce a promovat Dulgherilor „imagine sănătoasă și naturală, modest personalități”, într-un comunicat de presă, și a susținut că muzica lor a marcat „trei Hs … speranță, fericire, armonie”. Într-adevăr, probabil că au canalizat cinci Bs – the Beach Boys, Burt Bacharach și Beatles – dar Richard aranjamente și Karen vocea oferit un avantaj imediat evident în muzică. Combinația de ei bogat, deprimat mezzo și versuri precum: „Ce am le-au folosit pentru a apela blues” combina pentru a crea o trei-și-o jumătate de minut lovit cu considerabile emoțională heft, mai ales din astfel de o maniera duo acuzat de trafic de influență instantanee nostalgie.

5. Superstar

De toate Dulgheri melodii, Superstar este cel mai jegos, și, eventual, cel mai melancolic, prea. Sung din perspectiva unui fan – original prin Delaney și Bonnie a fost numit Groupie (Superstar) – implicația este că cantaretul a fost pacaliti sau iluzii despre o legătură romantică cu un idol pop. Cu siguranță cor („nu-ți amintești că mi-ai spus că mă iubești, iubito? / Ai spus că te vei întoarce din nou, iubito”) ar fi aproape comic cântat de către nimeni altul decât Karen, și insistente „Baby, baby, baby, baby, oh, iubito, eu te iubesc, eu chiar nu” s-ar adăuga o undă de disperare dacă ea nu părea atât de obosit și bântuit. Piesa inițial prezentat risque linie, „Și de-abia aștept să mă culc cu tine din nou”, ceea ce Richard s-a schimbat la „a fi cu tine din nou”, asigurându-se o multime de airplay (deși sugestiv „Ce să spun pentru a face să vă vină din nou” stat). Piesa a fost scrisă de către Bonnie Totuși și Leon Russell, dar este corect să spunem că Dulgheri deținute cu versiunea lor. Sonic Youth acoperit memorabil pe un album tribut pentru duo-ul din 1994 sunat Dacă aș fi Fost un Tâmplar, deși Richard este raportat că au spus că nu-i pasă de actualizare a acestora.

6. La revedere de a Iubi

Un alt original, Tâmplar/Bettis compoziție – inspirația a venit de la un imaginar cântec în 1940 Bing Crosby film, Ritm pe Râu – la Revedere Dragostea se face aluzie, dar niciodată nu am auzit-o. Richard a decis să scrie acest cântec, oferind un vers („nimeni Nu-i păsa dacă trăiesc sau mor / de timp și de Timp din nou șansa de dragoste a trecut pe lângă mine”), care nu ar fi sunat din loc într-o Fierari cântec. Lansat în 1972, acesta dispune de un solo de chitara de la Tony Peluso care arde. Înapoi, atunci când muzica a făcut cu chitara, bas și tobe a fost considerat a fi singurul sunet de autenticitate și trupe trebuiau să-și plătească datoriile, Tâmplarii au fost anatema să high-minded fanii de rock – un vaporizare solo în mijlocul unui pop sufleu provocat consternare atunci. „La început de aprecierea Dulgheri auzea la Revedere de a Iubi”, a scris jurnalistul John Tobler, „[și] ce a făcut atât de uimitor pentru mine a fost solo-ul de chitară spre sfârșitul perioadei de înregistrare, care ar putea cu ușurință fi fost jucat de unele progresivă erou al ilk de Jimmy Page sau Jeff Beck.” Câțiva ani mai târziu, atitudinile s-au schimbat puțin. Scris în Fotografie Record, Ken Barnes a spus: „este cu siguranță mai puțin decât revoluționar să recunoști că-ți place Dulgheri aceste zile – în ‘rock’ cercuri, dacă vă reamintim, că anterior marginita pe o erezie. Toată lumea trebuie să fi câștigat până acum.”

7. Ieri, O Dată Mai Mult

În 1973, duo-ul a încercat să se agită în sus formula de a aduce înapoi pe Karen tobele pentru album Acum Și Apoi. Ea n-ar fi jucat pe record, deoarece Oferă, deși ea a jucat în multe dintre pacier numere live. Ca reforme, a fost greu cutremuratoare. Cei doi au fost încă eliberarea melodice, melancolie balade înclinate la 50 de bătăi pe minut, iar Ieri încă o Dată, cu titular din cap a trecut, practic, a recunoscut că Tâmplarii au fost în afaceri de clasice instant. Pe o singură versiune, Karen reuseste sa faca „fiecare shing-a-ling-ling, care au început să cânte” sunet sfâșietor, dar la 18 ani-și-o jumătate de minut potpuriu pe B-side de Acum Și Apoi oferind Da Doo Ron Ron, Noapte de o Mie de Ochi și de Distracție, distracție, Distracție este tot felul de probleme. Ieri, o Dată Mai mult este reputația lui Richard preferat auto-compoziție și cu un motiv bun. E teribil, dar altfel duo au fost în pericol de a deveni un auto-parodie. Au luat 1974 off.

8. Doar Ieri

O altă zi, un alt cântec de Ieri in titlu, deși Doar Ieri a fost ambițios în domeniul de aplicare, luând în diverse codas, și cu un ritm care începe ca un Ronettes clasic și vârfuri în cor cu zdrăngănit de castaniete. Piesa, de asemenea, începe cu Karen cântând la cizmele ei, vocea ei a urcat constant ca piesa progreseaza. Versetele explora nemulțumiri despre singurătate, deși există o licărire de speranță că „baby / simte ca poate lucrurile vor fi în regulă”. Piesa a fost ultima Tâmplar/Bettis compoziție de probleme Billboard top 10, cu Richard plângându-se că a fost „distractiv scris între tururi. Doar munca grea … Ce ne-au făcut bine, dar noi cu siguranta nu au fost prolific.”

9. B ea cu Ea Nu Acasă

Înțepat de critici trupa s-a gătit Un Fel de Tăcere, în care Richard a recunoscut ulterior că a fost de mai jos par din cauza dependenței sale pe baza de prescriptie medicala de droguri, trupa a adus lor cel mai experimental album Trecerea în 1977. A fost o vastă colecție de neașteptată versiuni de cântecele altora, în timp ce producția de taxe au fost din nou luate în grijă de către Richard, care a pretins că el nu a putut obține oricine altcineva să semneze. Deschizator B ea cu Ea, Fără Casă, scris de cântărețul de jazz Michael Franks, a fost, potrivit unui critic, „Karen încearcă să răspundă criticilor că ea este atât de alb că este invizibil”. În timp ce băteau joc la timp, curat urechile sugerează B ea cu Ea nici o Casa Nu este un plus demn de a Dulgherilor canon, îndrăzneț și neobișnuit de dansabila, cu o brumă de conga și percuție pentru a da un discurs. E sunetul de muzicieni fiind eliberat și de multe ori greșește în locuri întunecate, dar întotdeauna reușește să rămână în apropiere de bun gust.

10. De asteptare Ocupanții Interplanetar Ambarcațiuni (Recunoscute Imnul de Lume Ziua de Contact)

De asteptare Ocupanții este, probabil, Dulgheri ultimul mare triumf pe un singur, deși cineva care nu a auzit niciodată înainte este recomandat pentru a sări peste primele 50 de secunde, care dispune de o „comedie” satiră între un extraterestru și un Californian disc jockey, care folosește cuvântul „babe” de prea multe ori. Ceea ce urmează însă este de șase minute de out-of-această lume de splendoare, din punct de vedere muzical în pas cu ceea ce se întâmpla în 1977, dar ciudat anticipând brusc apetitul pentru science-fiction precipitat de întîlniri de Aproape de-al Treilea Fel și Star Wars. Capacul de Klaatu este bizar sci-fi balada despre o intergalactic de intervenție de la o „interstellar polițist” se pare că oferă până la 160 de muzicieni și cântăreți, și ascultându-l crească și să descrească și transformat, nu e greu să ne imaginăm că este într-adevăr cazul. Dacă puteți ignora gafă la început, apoi restul de șase minute ar putea fi Richard Carpenter, capodopera lui. Luând critici la inimă o dată mai mult, Tâmplari n-ar îndrăzni să fie în acest joc aventuros din nou – o tragedie, deși, evident, nu au fost mai cumplite tragedii să vină.